[linux] linux: ftp problem

Andrej Macko andy na hq.alert.sk
Pondělí Červenec 23 21:30:12 CEST 2001

Nepresne som sa vyjadril pri popise mojho problemu :-)

Ani linux /mdk7.2/ bohuzial neprelezie na tu adresu
// ftp://saasp1.saa.noaa.gov/ //.

Nie je mi jasne to co je popisane uz nizsie, preco vsetko ostatne ano, ale
jeden nie. Kedysi maval redhat ftp problemy, tam stacilo ist do passive
modu a bolo to ok. Ale tu ma napada uz len nejaky problem /ale aky?/ bud z
dnskom alebo z reverzkou.
Mozno by si mi ty vedel Matus ako nextrak s tym pomoct, ak mas samozrejme
naladu.
Za kazde nakopnutie vdaka.

Andy