[linux] Na www.inzine.sk vysiel clanok o Linuxe :-(

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červenec 24 12:09:26 CEST 2001

Ahoj,
> 1.) Dotycny InZine vyzera byt e-zinom, v ktorom dbaju predovsetkym na
>     citanost, a nie na fakticku spravnost. Nepripada mi ako casopis, ktory by
>     mal prinasat erudovane ponory do softveru. V InZine podla mojho zbezneho
>     prebrowsovania dominuju skor (odkazy na) clanky ako napr. "Rozprava o
>     sustani, Bohu a dvojmetrovom penise" alebo "Sexuologicka poradna". Cize
>     je jasne, akym smerom sa InZine ubera.

Dotycny InZine robi firma Gratex, najvacsi diler (AFAIK) Microsoftu a
jeho rieseni na Slovensku. Keby hovorili o Linuxe pravdu, nepomohlo by
to ich biznisu. Zaroven maju skresleny pohlad, pretoze nemusia
vyzahlovat tych 20 -30 litrov za jednu instalaciu Windoze+Office,
pretoze su dileri MS a maju taketo somariny zadara.

      Juraj.