[linux] PHP 4.0.2 vs 4.0.6

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Úterý Červenec 24 16:37:17 CEST 2001

Ako sa odkazujes na danu premennu?
$m, alebo cez asociativne poli $HTTP_POST_VARS alebo _GET_VARS?
Ak iba cez meno premennej, skontroluj si konfigurak php, ci mas nasavene
register global = on, v druhom pripade to nie potrebne.
Ak premenne volas len cez nazov premennej, tak musi byt registrovana ako
globalna, inac ju skript nepozna. Pozna len tie, ktore boli definovane
pocas behu skriptu, a kedze parameter za nazvom skriptu je externa
premenna, nepozna ju.
Obsah premennej najdes v uvedenych poliach, podla toho, akym sposobom bol
request na server odoslany (post/get)
hth
gore.