[linux] problem z WireLan samsung..

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Červenec 25 08:13:35 CEST 2001

Napísané dòa 24.07.2001 15:26:06 +0200, (autor: Kocur):
>no taze ....
>/etc/pcmcia/config.opts su ok pretoze aj ked boli opajcnute z funkcnej
>configuracie alebo boli ponechane originalne furt to robilo to iste...
>
>mam tu server zn. Compaq na ktorom to nechce ani za boha chodit....
>pritom na bars jakej sunke som tu kartu nahodil bez problemov aj na 2.4.3
>kernely...

V tomto pripade moze byt problem prave v tom Compaqu. AFAIK kedysi, ked som
robil 2Mbitove Samsungy cez PCI->PCMCIA bridge (na kerneloch 2.2.x), tak na
niektorych strojoch (znackovych) to jednoducho neslo (ani za svet :-).
Myslim, ze jednym z nich bol aj nejaky Compaq...

:-(

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |