[linux] Na www.inzine.sk vysiel clanok o Linuxe :-(

Juraj Ziegler e na hq.sk
Středa Červenec 25 09:27:04 CEST 2001

On Wed, Jul 25, 2001 at 07:43:47AM +0200, Maros Klempa wrote:
> Tumuto som nerozumel. Ved predsa vo vsetkych winoch od dob w95
> je v menu start hned v prvej urovni polozka Search->Files,
> kde staci zadat nazov hladaneho suboru a startovaci
> adresar a windows najdu vsetky subory obsahujuce dany retazec
> v danom adresary a v jeho podadresaroch.
a) pisanie na klavesnici mi vzdy pripadalo rychlejsie ako klikanie, pripadne
pocitanie kolkokrat som uz stlacil tabulator

b) command.com napriklad nezhltne takyto pattern: *talia*.mp3
   find dialog to zazracne zvladol

c) v ziadnom z windowsovych sw (ci uz od ms alebo nie) som nevidel moznost
pouzit pri hladani regularne vyrazy. a to mi _dost_ chyba, odkedy som sa ich
naucil pouzivat.

[e]