[linux] mail vir scanner?

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Středa Červenec 25 13:10:40 CEST 2001

Ahojte,

On Wed, Jul 25, 2001 at 12:53:47PM +0200, Martin Mosny wrote:
> ahojte,
> dakujem za vsetky fakticke poznamky,
> uz som bol donuteny nainstalovat NOD32 (pre Juraja - kupuje sa to na pocet
> pocitacov a ziskas na to licenciu!! ze to mozes pouzivat!)
> na 16 pocitacoch teraz bezi AMON a POP3 email scanner.

no ja som predcasom hovoril s NODakmi a tvrdili mi,
ze chystaju svoj NOD pre Amavis. Ale akosi sa nic nedeje.
Uz davno maju nejaku betu virus scaneru, ale je tusim nepouzitelny
v kombinacii so sendmailom, pretoze sa dlho inicializuje.
Navyse ani neviem kontrolovat priamo email (tusim).
Ja stale cakam, ze nieco vypustia konecne a ze to bude pouzitelne.
Ten pop3 scaner je celkom fajn, len akurat skoda,
ze nemaju Linux verziu. Musel som redirektorvat porty
a nemam poruke ziaden stabilny windows. :-)

			SAL