[linux] Premiestnenie WEB-u, HTTP, Proxy

JA SAM dodo na stapro.sk
Středa Červenec 25 15:13:59 CEST 2001

Dik za tipy.

ProxyPass vyzera na moj ucel najvhodnejsi, ale vyskytol sa mi problem...
Bezne stranky chodia perfektne, ale jedna stranka obsahuje poziadavku na
autentifikaciu...
Hned na zaciatku sa priznavam, ze HTML-ku nerozumiem a nikdy som stranky
nepisal.
To co mam, iba spravujem...

na zaciatku je definovana funkcia

function authenticate($t="")	{
	SetCookie("Require_auth","no");
	Header(  "WWW-authenticate: basic realm=blabla");
	Header(  "HTTP/1.0	401	Unauthorized");
	include "../error_pasw.phtml";
	exit;
  }

Neskor je na stranke volana ako
authenticate("1");

Ak idem na tuto stranku priamo - t.j. na server, kde je naozaj, tak mi
vsetko funguje.
Ak idem na tuto stranku nepriamo - mam ju "presmerovanu" cez direktivy
ProxyPass/ProxyPassReverse
v Apache, tak mi nefunguje... Zobrazi mi toto:

HTTP/1.1  401  Unauthorized