[linux] Perl a praca s mesiacmi

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Červenec 25 19:06:35 CEST 2001

> Pouzil som nato Time::Local co je standartna kniznica perlu

Osobne na toto pouzivam Date::Manip. Stretol som sa totizto s problemom
pri POSIXe - je neprenositelny na windoze. A okrem toho ide iba do roku
2038.
Pri Date::Manip toto nehrozi. Je schopny rozoanavat datumy a casy nielen
v nejakom "exaktnom" formate (typu 2001-03-08 08:30:00) ale aj take
somariny ako "tomorrow at 4:00pm" alebo "2 days ago". A tusim ze to robi
aj po francuzsky (cize 10/9/2001 = 9. 10. 2001 = oct. 9. 2001 = ...).
Cize k tvojmu problemu: vezmes si vzdy 1. den v mesiaci a povies mu, ze
chces datum o den skor.

Ico