[linux] problemy s I815 a Xserverom

Čtvrtek Červenec 26 05:52:54 CEST 2001

-> No tiez som na to myslel, ale zial vysledok ziadny. A tato podpora je uz
-> aj v jadrach 2.2.x ak sa nemylim.
->
-> > > Mam problem rozbehnut X-y na grafike i815. Je to integrovana
-> > > graficka karta na doske.  Vsetko zbehne okej, az na par
-> > > warningov ... najviac ma zaujal tento: (WW) I810(0):
-> > > xf86AllocateGARTMemory: allocation of 1024 pages failed (Cannot
-> > > allocate memory)
-> > >
-> > > Stretol sa uz niekto s tym, alebo vie niekto ako na to ?
-> > >
-> >
-> > v 2.4.x jadrach, tusim, musis vykompilovat podporu agp portu pre
-> > svoju kartu. Vyskusaj a daj vediet ...

podpora pre agp sice v jadre je ale na intelackej stranke (treba si to
najst) je patch do jadra ktory pridava agpgart. A tiez je tam Xserver pre
I815; ktore mas XFree?
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 I just got lost in thought. It was unfamiliar territory.