[linux] Na www.inzine.sk vysiel clanok o Linuxe :-(

Michal Fojtik mfojtik na gmx.net
Čtvrtek Červenec 26 10:40:49 CEST 2001

No cafte,

V prvom rade sorry ze pisem tak neskoro o tomto ale bol som na dovo , a
nedalo mi sem koli tomuto napisat :)

No tak ten clanok ma dost nasral , pretoze neviem ako u nas ale
v usa kde som bol, je pouzivanie Linuxu bezna vec a to nielen v domacnosti
alebo ako server ale dokonca aj na COLNICI alebo v inetcafee ci urade !
Tam si uz nerobia srandu z Linuxakov ale z Windowsakov !.
(Moj kamos ich nazival boys of redmond:))
U nas je Linux este viacmenej tabu, o ktorom ked sa pise verejne ludia sa
zacnu bat "Sak naco som potom kupoval do firmy Windowsy za 200 000 ked
som mohol mat Linux a to zadarmo ? "
A tie argumenty co uviedol ten autor su fakt trapne. Chapem ze 9 rocnemu
dietatu nevysvetlite co je to shell alebo X ale preco sa to potom neda
vysvetlit ani 40 rocnemu podnikatelovi ?

Command.com je jeden velky humus. Skuste si "windaci" napisat dir
C:\Windows\System a uvidite tu prehladnist vypisu:).

Nedostatok ovladacov ? Noaco aspon vas to prinuti hladat na inete a
experimentovat pri ich instalacii. A aspon viete co instalujete a nie ako
instalacia vo Windows kedy sa na monitor Relisys naistaluje ovladac s nazvom
: "Zakladny monitor" ?!

Tot vse ,

Michal aka mifo on mifo.host.sk
Microsoft just released a new product:
	Microsoft Windows for Windows(TM).
The ultimate Windows emulator for the Windows platform! Only $900!