[linux] Potrebujem pomoc ....

Jozef Cervenansky dodosoft na hotmail.com
Čtvrtek Červenec 26 10:32:20 CEST 2001

Ahojte,

v praci sa mi vyskytol problem s e-mailom takehoto razu:
mame WinNT siet a Linux ako branu do Internetu(mail+www).
Kazdy klient pouziva na svojej stanici MS OutLook a vcera "prestala" chodit
posta.
Cez telnet som sa prihlasil na port 110 a islo to, ale z OutLooku mi to
nechcelo ist - hlasilo to vyprsanie casoveho limitu na spojenie.
Tak som zvysil cas na spojenie a ide to, lenze nepaci sa mi jedna vec, a to,
ze musim cakat min. 3 min., kym nadviaze spojenie. No a problem je aj v tom,
ze by som to musel ist nastavit kazdemu uzivatelovi.
Moze mi niekto z Vas poradit, kde mohla nastat tato chyba a ako ju mozem
odstranit ? Preco sa to tak spomalilo?
Dakujem,
   Jozo