[linux] Cudny paket a vytacanie linky.

Karol Reich reich na pyrobatys.sk
Čtvrtek Červenec 26 12:32:51 CEST 2001

Ahojte.

Bezi mi na serveri pppd demon v demand mode.
Doteraz to bezalo vsetko ok. Modem vytocil a po 2 minutach necinnosti
polozil.
Dnes mi ale nechce polozit. Kazdych 10 sekund (presne) sa objavi paket.

Odchytil som ho tcpdum-om:

12:22:35.85995 < pp-ad1-e0.telecom.sk > OSPF-ALL.MCAST.net: OSPFv2-hello 44:
area 0.0.0.3 [tos 0xc0] [ttl 1]

Paket vznika na serveri.
Ak rucne zhodim server tak ziadne pakety sa neobjavuju,ale ak vytocim linku
napr. pomocu ping ... tak potom uz bezia.
Skusal som zhodit proxy, sendmail, named ...
Nezistil som ziaden podozrivy proces na serveri.
Vyzera to tak akoby na druhej strane nieco nechcelo pustit linku.
Ako zistim co presne vysiela pakety?

Prosim pomozte alebo aspon udajte cestu.

Dakujem.

Karol Reich

---
Odchádzajúca správa neobsahuje vírusy.
Skontrolované antivírusovým systémom AVG (http://www.grisoft.cz).
Verzia: 6.0.241 / Vírusová databáza: 117 - dátum vydania: 27.3.2001