[linux] Cudny paket a vytacanie linky.

Čtvrtek Červenec 26 12:56:17 CEST 2001

-> > Bezi mi na serveri pppd demon v demand mode. Doteraz to bezalo vsetko
-> > ok. Modem vytocil a po 2 minutach necinnosti polozil. Dnes mi ale
-> > nechce polozit. Kazdych 10 sekund (presne) sa objavi paket.
-> >
-> > Odchytil som ho tcpdum-om:
-> >
-> > 12:22:35.85995 < pp-ad1-e0.telecom.sk > OSPF-ALL.MCAST.net:
-> > OSPFv2-hello 44: area 0.0.0.3 [tos 0xc0] [ttl 1]
-> >
-> > Paket vznika na serveri. Ak rucne zhodim server tak ziadne pakety sa
-> > neobjavuju,ale ak vytocim linku napr. pomocu ping ... tak potom uz
-> > bezia. Skusal som zhodit proxy, sendmail, named ... Nezistil som ziaden
-> > podozrivy proces na serveri. Vyzera to tak akoby na druhej strane nieco
-> > nechcelo pustit linku. Ako zistim co presne vysiela pakety?
->
-> nebezi ti tam nahodou routed alebo nieco podobne? (usudzujem podla toho
-> co o tom pakete povedal tcpdump - ze OSPF)

-> Nie nebezi.
-> Default rutu dava pppd demon pri pripojeni.
-> Nemoze byt problem na strane providera?
-> 3 mesiace to bezalo bez problemov.

a co gated?
vravis ze ten paket vznika na tvojom serveri?

 Atheism is a non-prophet organization.