[linux] Cudny paket a vytacanie linky.

Karol Reich reich na pyrobatys.sk
Čtvrtek Červenec 26 13:09:47 CEST 2001

Nie ani gated.
Paket bud vznika alebo prichadza cez ppp0.
Dal som do ipchains zakaz vsetkych ospf paketov. V pocitadle narasta pocet
odmietnutych paketov ale samozrejme linka je vytocena dalej.
Prikladam vypis beziacich procesov.
Hrabem sa v archive ceskej konfery a nasiel som, ze toto mozu posielat aj
provideri.
Ide o dynamicky rutovaci protokol.
Co robit?

Vdaka
Karol

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On
Behalf Of Matus "fantomas" Uhlar
Sent: Thursday, July 26, 2001 12:56 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] Cudny paket a vytacanie linky.

-> > Bezi mi na serveri pppd demon v demand mode. Doteraz to bezalo vsetko
-> > ok. Modem vytocil a po 2 minutach necinnosti polozil. Dnes mi ale
-> > nechce polozit. Kazdych 10 sekund (presne) sa objavi paket.
-> >
-> > Odchytil som ho tcpdum-om:
-> >
-> > 12:22:35.85995 < pp-ad1-e0.telecom.sk > OSPF-ALL.MCAST.net:
-> > OSPFv2-hello 44: area 0.0.0.3 [tos 0xc0] [ttl 1]
-> >
-> > Paket vznika na serveri. Ak rucne zhodim server tak ziadne pakety sa
-> > neobjavuju,ale ak vytocim linku napr. pomocu ping ... tak potom uz
-> > bezia. Skusal som zhodit proxy, sendmail, named ... Nezistil som ziaden
-> > podozrivy proces na serveri. Vyzera to tak akoby na druhej strane nieco
-> > nechcelo pustit linku. Ako zistim co presne vysiela pakety?
->
-> nebezi ti tam nahodou routed alebo nieco podobne? (usudzujem podla toho
-> co o tom pakete povedal tcpdump - ze OSPF)

-> Nie nebezi.
-> Default rutu dava pppd demon pri pripojeni.
-> Nemoze byt problem na strane providera?
-> 3 mesiace to bezalo bez problemov.

a co gated?
vravis ze ten paket vznika na tvojom serveri?

 Atheism is a non-prophet organization.