[linux] Cudny paket a vytacanie linky.

Čtvrtek Červenec 26 13:27:00 CEST 2001

-> Nie ani gated.
-> Paket bud vznika alebo prichadza cez ppp0.

tak to skor asi prichadza.

-> Dal som do ipchains zakaz vsetkych ospf paketov. V pocitadle narasta pocet
-> odmietnutych paketov ale samozrejme linka je vytocena dalej.

no, nema to zmysel... imho.

-> Prikladam vypis beziacich procesov. Hrabem sa v archive ceskej konfery a
-> nasiel som, ze toto mozu posielat aj provideri.

-> Ide o dynamicky rutovaci protokol.
-> Co robit?

spytat sa providera ci take veci posiela. Je to dost mozne. ale ci s tym
kvoli tebe prestane, netusim
 He who laughs last thinks slowest.