[linux] Pamat

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Červenec 26 16:25:01 CEST 2001

Ahoj,
> nepoznam, a neviem ci by sa to vobec dalo. musel by nejako rozoznavat ci tych
> 5 galeon-bin je 5 threadov toho isteho procesu, alebo napr. 2 a 3 thready
> dvoch roznych procesov. mozno sa to ale da...

dat sa to da, riesili sme to asi pred dvoma tyzdnami na inej konfere a
Nite navrhol spravit modul do jadra, ktory prelezie struktury jadra a
niekam vyhodi skutocne statistiky. Lenze to je trosku sado-maso a nikomu
sa to nechce programovat :).

> ako som uz napisal, su to len 2 MiB. a mozno sa bindu da nejak dohovorit aby
> tvoril menej threadov. ale nemam s nim nijake skusenosti.

inak to fakt kazdy thread ma iny PID? Ja som myslel, ze thready su
vovnutri jedneho procesu (a teda maju spolocny PID). Ale asi som sa
mylil :)

 Juraj.