[linux] Cudny paket a vytacanie linky.

Peter Filo peterfilo na home.sk
Pátek Červenec 27 08:55:18 CEST 2001

Podla vsetkeho sa jedna o prichadzajuce pakety z RAS servera Telecomu,
zdrojom je pp-as1-e0.telecom.sk. Na tomto RAS serveri bezi OSPF proces a je
nakonfigurovany tak aby posielal OSPF hello pakety aj cez dial up spojenia.
Poziadaj spravcu siete v Telecome aby si tuto chybu v konfiguracii
odstranil, lebo aj ked si budes filtrovat OSPF pakety, tak spojenie sa
neprerusi. Ide o to ze najprv paket prijmes a az potom ho odfiltrujes. No a
ked ho prijmes tak sa Ti resetuju pocitadla pocitajuce inaktivitu a preto sa
automaticky neodpojis.

Peter