[linux] kernel-2.4.7+gcc3-3.0-3

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pátek Červenec 27 09:33:11 CEST 2001

On Fri, Jul 27, 2001 at 09:25:22AM +0300, Martin Kavec wrote:
> Ahoj,
>
> 	neviem, ci moja odpoved je uplne relevantna, ale v inej konfere som cital,
> ze gcc-3 a glibc-2.2.3 nie je zatial zivotuschopna kombinacia.

no, mne to vcelku funguje. uz som s tym kompiloval par programov, a bezia
dobre.

> Martin

skor som si nie isty, ci je gcc 3.0 vhodne na kompilovanie kernelu. kernel je
totiz dost citlivy na gcc ktorym bol kompilovany. nie vsetky kombinacie verzii
kernelu a gcc su zivotaschopne. na 2.4 mi mandrake podla zavislosti odporucal
egcs - 2.91, ale z gcc 2.95.2 mi kernel funguje rovnako dobre. t.j., skus
starsiu verziu gcc.

[e]