[linux] Cudny paket a vytacanie linky.

Martin Domany domany na uniba.sk
Pátek Červenec 27 09:58:49 CEST 2001

> Podla vsetkeho sa jedna o prichadzajuce pakety z RAS servera Telecomu,
> zdrojom je pp-as1-e0.telecom.sk. Na tomto RAS serveri bezi OSPF proces a je
> nakonfigurovany tak aby posielal OSPF hello pakety aj cez dial up spojenia.
> Poziadaj spravcu siete v Telecome aby si tuto chybu v konfiguracii
> odstranil, lebo aj ked si budes filtrovat OSPF pakety, tak spojenie sa
> neprerusi. Ide o to ze najprv paket prijmes a az potom ho odfiltrujes. No a
> ked ho prijmes tak sa Ti resetuju pocitadla pocitajuce inaktivitu a preto sa
> automaticky neodpojis.

A nie je nahodou v takom pripade riesenim "active-filter filter-expression"
z pppd ?  (man ppd)
Aj ked som to neskusal, podla mna nema tcpdump problem v syntaxi so
specifikaciou OSPF paketov a v tom man-e pisu, ze to ma syntax tcpdump-u :)
Takze takto nakonfigurujem pppd tak, ze OSPF pakety nenuluju pocitadla.
Typicky sa to vraj pouziva na odfiltrovanie DNS requestov.

		Martin

 RNDr. Martin Domany
  spravca siete UK
Univerzita Komenskeho

email: domany na uniba.sk
tel.:  (02) 602 95 473
fax:   (02) 654 12 305
adresa:  Vypoctove Centrum UK, FMFI UK, Mlynska Dolina, 842 48 Bratislava