[linux] kernel-2.4.7+gcc3-3.0-3

Pátek Červenec 27 10:03:36 CEST 2001

-> > 	neviem, ci moja odpoved je uplne relevantna, ale v inej konfere som cital,
-> > ze gcc-3 a glibc-2.2.3 nie je zatial zivotuschopna kombinacia.
->
-> no, mne to vcelku funguje. uz som s tym kompiloval par programov, a bezia
-> dobre.

nechcel si povedat par kernelov, vsak nie? :) Myslim ze kompilovat nejaky
program alebo mensi programovy balik (XFree bude asi o inom), a kompilovat
kernel je podstatny rozdiel.
 Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.