[linux] kernel-2.4.7+gcc3-3.0-3

Juraj Ziegler e na hq.sk
Pátek Červenec 27 10:48:04 CEST 2001

On Fri, Jul 27, 2001 at 10:03:36AM +0200, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> > 	neviem, ci moja odpoved je uplne relevantna, ale v inej konfere som cital,
> -> > ze gcc-3 a glibc-2.2.3 nie je zatial zivotuschopna kombinacia.
> ->
> -> no, mne to vcelku funguje. uz som s tym kompiloval par programov, a bezia
> -> dobre.
>
> nechcel si povedat par kernelov, vsak nie? :) Myslim ze kompilovat nejaky
> program alebo mensi programovy balik (XFree bude asi o inom), a kompilovat
> kernel je podstatny rozdiel.

no, napisal som to co som chcel. o gcc 3.0 a kerneloch 2.4 som sa vyjadroval
dalej. samozrejme je rozdiel silc, micq (co si teraz spominam) vs. XFree vs.
kernel...

opravte ma niekto ak sa mylim, ale doteraz som zil v tom, ze kernel pri
kompilacii nepouziva libc systemu, veci ako printf, printk su definovane v
zdrojakoch kernelu. z toho plynie ze 'gcc-3 a glibc-2.2.3' sa nemohlo tykat
kernelu

[e]