[linux] Twig a firemne prostredie.

Bohdan Spes bohdan.spes na webconomy.com
Pátek Červenec 27 09:47:19 CEST 2001

Skusal som si naistalovat twig. Vyzera celkom schopne, lenze mal som jeden
problem, ktory som nevedel odstarnit. Ked som napriklad v ToDo chcel pridat
nejaku polozku , nastavil som cas. Pri vylistovani items v ToDo mi vsak vzdy
zobrazi due date: 01/01/70 12:59 am. A neviem kde moze byt problem. Lebo pri
nastaveni daneho item su polocak ana nastavenie datumu (due date) a tam je
current time deteknuty presne, takze s datumom vie robit. Skusal som to
instalovat na dve masiny mandrake 8.0 aj z rpm aj tgz a stale ten isty
problem. Ale inac sa mi to celkom paci, as na to, ze to myslim nema
vyhladavanie v mailoch  a to mi chyba, lebo mam stovky mailov v niektorych
foldroch.

Tak toto boli moje skusenosti s twigom.

Bohdan