[linux] Twig a firemne prostredie.

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Pátek Červenec 27 14:11:18 CEST 2001

No, kedze ho mam aj ja pripojim sa. Je to sice len velmi kratka skusenost, ale
zatial to vyzera celkom fajn.
Zacal som pracovat na slovenskom preklade, takze casom bude snad aj ten....
Zatial to chodi celkom dobre, obsas je problem s priponami, ale nie je vylucene,
ze chyba je niekde inde ako v twigu.
Mam sice verziu 2.6.2, ale prave dnes som bol kontrolovat stranku a aktualna
verzia je 2.7.3 a vyhladavanie tam uz je.
Neviem ake, este som to neinstaloval, iba niekedy vecer, ked mi luseri nebudu
babrat s mailami, takze cerstve zazitky potom. Asi to bude trosku problem, lebo v
ramci poslovencovania som trosku "hackoval" zdrojaky, takze mi chvilu potrva kym
to dam znovu vsetko dokopy...
gore.