[linux] autentifikacia

Bubak the strasidlo bubak na freebsd.fri.utc.sk
Neděle Červenec 29 09:50:31 CEST 2001

Ahojte
Potrebujem urobit nasledovnu vec: autentifikaci uzivatela (meno,heslo) z
webu, avsak tak, aby hesla boli zhodne s heslami v shadow. Zatial som
nasiel dve riesenia, jedno sa mi vsak nezda bezpecne - v suid scripte
porovnavat hesla priamo zo shadow, druhe sa mi zda moc zlozite (nie na
urobenie, ale na vykonbavanie) - skusme prihlasenioe sa s danym zadanaym
heslom do ftp (to by vsak vsetci museli mat ftp pristup ).
Mne by sa najviac pacilo riesenie .htaccess, ale neviem, ako spravit to,
aby boli pouzite hesla zo shadowu a nie tie, ktore urobim pomocou
htpasswd.
Zrejme riesenbie bude jednoduche, atd... ale mna teraz nejako nenapada,
prosim poradte nekdo ;-)
Pekny den.

bubak