[linux] kernel-2.4.7+gcc3-3.0-3

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Neděle Červenec 29 12:51:31 CEST 2001

27.7.2001 9:33:11, Juraj Ziegler <e na hq.sk> wrote:
> [...]

Tusim, ze roote alebo v nejakej dokumentacii ku gcc-3 je odporucane
pockat na glibc-2.2.3. Moj osobny nazor je, ze kym nebude vacsina
dolezitych kniznic a programov (na je Xfree) upravena a otestovana,
tak gcc 3, by velmi nepouzival (ak nie si autor nejakeho programu).
Moja skusenost s gcc-3 je taka, ze je vyrazne pomalsi a miestami
vyrobi o dost vacsi subor ako napr., 2.96 z MDK8.0.
Ale na druhu stranu jeden program co mi nesiel skompilovat s 2.96  s
3.0 isiel krasne.

Zdeno