[linux] autentifikacia

Marcel Telka marcel na telka.sk
Neděle Červenec 29 13:04:42 CEST 2001

Napísané dňa 29.07.2001 12:39:30 +0200, (autor: Juraj Bednar):
>Ahoj,

>sa
>pouzil
>
>z coho automaticky vyplyva, ze webserver by musel bezat ako root, co je
>volovina. IMHO by to chcelo naozaj nejaky jednoduchy autentifikacny

Ehm. Z toho co som napisal vobec automaticky nevyplyva, ze by webserver
musel bezat ako root. Tvoj navrh (vytvorit mod_auth_pamserv - co je v
podstate modifikacia webservera :) len konkretizuje moj navrh pre konkretny
webserver (IMHO Apache). BTW, autor povodnej otazky nepovedal, ze
pouziva/chce pouzit Apache :-)

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |