[linux] napalovanie a internet (dlhe, ale zaujimave)

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Neděle Červenec 29 14:15:01 CEST 2001

On Fri, 27 Jul 2001, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> myslim, ze som si vsimol podobne dianie aj u mna. Nemam to az tak dobre
> overene ako ty, ale ked robim nieco velke s diskami, tak mi vykon siete
> o dost klesne (pouzivam externy seriovy modem). Pri napalovani vsak
> tento problem nepocitujem, aspon som si to nevsimol. Napalovacku mam
> TEAC neviemco :).

no neviem, ten problem je bud iba u externych zariadeni alebo sa
  tyka jadier 2.4.x. Ja napalujem na celkom slusnej masine, ktora
  pre istotu sluzi aj ako router, sambovsky print/file server a
  pre remote X-ka. Pocas napalovania vyrabam vacsinou aj dalsie iso
  a (v horosom pripade) taham dalsie subory na dalsie iso ;-) To vsetko
  na 10Mb lokalke a nezaznamenal som ziadne viditelne spomalenie siete.

  Mozno by stalo zato vyskusat ako sa budu spravat vase masiny pri
  pouziti stareho 2.2.x jadra....

				Sam