[linux] Pomoc !

Erich Vinclav vinclav.erich na ives.vs.sk
Pondělí Červenec 30 08:17:16 CEST 2001

Dňa Pi 27. Júl 2001 16:07 ste napísali:
> Prosim Ta nasiel som prispevky okolo ISDN... mam problem:
>
> neviem rozchodit internu kartu ISDN Microcom tak, aby fungoval aj analogovy
> port pre pripojenie klasickeho faxu na volny kanal... internet mi pekne
> ide...!

Hmm... S internymi ISDN kartami nemam dobre skusenosti - musi byt stale
zapnuty PC, pokial chces pouzivat externe zariadenie (pokial nemas prave
aktivnu kartu za 5 cifernu sumu). Teoreticky by mal analogovy port fungovat
automaticky. Skus sa pozriet do prirucky na AT prikazy, ci tam nenajdes
prikaz na povolenie alebo zakazanie pouzivania analogoveho portu.
Pravdepodobne ho mas vypnuty.

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice