[linux] Re: Co je to NTML autentifikacia?

Marian Glatzner glatzner na istrobanka.sk
Pondělí Červenec 30 08:40:54 CEST 2001

Myslim, ze to sem patri, pretoze ak adminujes siet s NT, alebo
w2k a server mas linux (alebo podobne) na ktorom Ti bezi
Samba problemy pri autentifikacii ma na svedomi prave tento
protokol.

NTLM je autentikacny protokol, ktory pouzivaju NT pri autentikafikacii
usera do systemu a na vymenu autent. dat medzi servermi, domenami
a workst. Stare NT (4.0 a 3.51) ho pouzivali ako nativny oerovaci
protokol. W2k uz maju nativne Kerberos ale koli pouzivaniu W2k serveru
v heterogennej sieti pouziva aj NTLM. Povodne tento protokol bol navrhnuty
a implementovany v Lan Manageri.

Staci na vysvetlenie?

Marian