[linux] DVD

Bena, Daniel Daniel.Bena na dm-drogeriemarkt.sk
Pondělí Červenec 30 10:25:26 CEST 2001

Ahoj,
este som to este neskusal, ale nieco sa urcite najde na freshmeat.net
To nieco by mohlo byt Xine alebo Mplayer ...
Alebo pouzit LinDVD od IBM.
Viac info je aj na: www.thedukeofurl.org/reviews/misc/dvdlinux/

S pozdravom
Dano

-----Original Message-----
From: Juraj Bednar [mailto:juraj na bednar.sk]
Sent: Sunday, July 29, 2001 12:38 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] DVD

Ahoj,

> Neviete my niekto poradit ako rozbehat DVD na linuxe. Pouzivam ReDHAT 7.1
a mechanika je Toshiba. jadro je priamo z instalacie. Som zaciatocnik a toto
je skoro posledna vec pre ktoru musim mat na disku aj windows.
> Este jeden dotaz. Ako sa nastavi slovenska klavesnica v KDE. V ponuke
klavesnic je ale ma americku vlajku vedla seba a americke mapovanie. Mam
Xfree 4.0.3.

prve neviem a zaujima aj mna, asi tam bude treba nejake to DeCSS apod.

Kazdopadne, na druhu otazku najdes odpoved na
http://www.linux.sk/article.php?sid=77&mode=thread&order=0
(inak, www.linux.sk odporucam citat pravidelne:)

  Krasny den,
      Juraj.

> Dakujem
>
> Branik

|Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/       |
|computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/         |
|system administrator     | PGP key: http://juraj.bednar.sk/          |
|independent consultant   | Please stand for your freedom!            |
|Please don't send me mail using proprietary file formats             |