[linux] mail server pre viacero domen.

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Pondělí Červenec 30 12:31:15 CEST 2001

Zdravim

On Mon, Jul 30, 2001 at 12:23:03PM +0200, Radoslav Drdak wrote:

> Zdravim Vas,
>
> Viete mi niekto poradit ci sa da nastait mail server (Courier alebo
> Exim) tak aby spracovaval maily re viacero domen ? (napr. rado na aa.sk a
> aj pre rado na bb.sk)
> Mozno formulacia mojej otazky je zla, nevyznam savelmi v tejto oblasti
> takze privitam aj to ked ma niekto opravy a pomenuje problem spravne.

mate na mysli virtualne domeny?

> Este jedna podotazka: ako sa da nastavit aby mail server spracuvaval
> maily aj pre usera, ktory nema ucet na mail servri?

samozrejme...vacsina mailserverov ma moznost ukladania userov v databaze
ja osobne pouzivam qmail-ldap, ale aj pre courier tusim existuje moznost LDAP
pre postfix takisto...v pripade ze sa vam nepaci LDAP tak je moznost SQL

> Rado D.

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk