[linux] ODPOVED: Na www.inzine.sk vysiel clanok o Linuxe :-(

Brano 2ge na 2ge.sk
Pondělí Červenec 30 12:35:30 CEST 2001

komunikoval som s mirom, takze...

This is a forwarded message
From: Miro Vesely <mirex na internet.sk>
To: Brano <2ge na 2ge.sk>
Date: Saturday, July 28, 2001, 11:01:22 AM
Subject: : profiles

===8<==============Original message text===============
> poslem to cele, ulozim to a poslem v prilohe

dakujem, som tym velmi sklamany, opat nepochopenie.
je tam nejaky "proticlanok" :) a neviem, ci to nie
je na inzin tazke. oni myslim prilis nevedia o com je
rec, ak hovorime o DTP, nemozu sibrinkovat TEXom :))
na to su dost ine softy a hlavne musia komunikovat
v postscripte, v CMYKu, s farebnymi kalibracnymi profilmi,
vediet poslat korektny subor na osvitovu jednotku, byt
kompatibilne s MAC aj Win platformou a softami ako AI, Corel...
je to velmi zlozita oblast, kde sa stabilita vyvazuje zlatom.
neviem o osvitke na linuxe. (OS2 ano)

je to take iste, ako keby som ja napisal, ze na didaktik
gama sa da naprogramovat vsetko, lebo ma cislovane riadky,
tiez by sa programatori pobavili

> skusal si manrake ? :)

nemam. skusal som redhat a suse.

ale vsetko jedno, z inych zdrojov viem, ze MIDI a
ine veci sa v linuxe robit este nedaju, mozno ciastkovo,
ale nie poloprofi audio, ktore potrebujem. neni pod nim
fotosop, nerozbeham videokartu (av master) a kopu veci,
co tu mam. kludne to tam forwardni, ak chces, ja
som ochotny s komunitou rokovat na temu, ako zlepsit
linux, aby bol priatelskejsi, alebo im pomozem s tym
proticlankom, aby bol lahsi.

Mirex.

--

www.mix.sk

===8<===========End of original message text===========

--
Best regards,
 Brano                            mailto:2ge na 2ge.sk