[linux] mail server pre viacero domen.

Radoslav Drdak radod na ke.telecom.sk
Pondělí Červenec 30 13:35:09 CEST 2001

Dakujem za odpoved.

Neviem ci su to virtualne domeny, nepoznam dobre vyznam tohto spojenia pri
mailoch. Ked je to obdoba virt. domen ako pri Apache, tak ano.
ide napr o domeny :
priklad.sk
iny.priklad.sk

obidva budu registrovane na jednu IP adresu.

Niekde som videl termin 'lokalne domeny' v spojitosti s 'lokalnymi
domenami'. Dufam, ze lokalne domeny neznamena ze to su domeny, ktore su iba
lokalne a nedaju sa pouzit 'zvonka'.

Rado.