[linux] mail server pre viacero domen.

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Červenec 30 17:19:42 CEST 2001

On Mon, Jul 30, 2001 at 01:55:08PM +0200, Robert Madaj wrote:
> ano je to obdoba virtualnych domen, ale samozrejme
> mozes obsluhovat aj nizsie urovne domenovych
> radov.

suhlasim, treba pozriet na virtualne domeny (ciz uz postfix alebo sendmail
atd.)

upresnim, na jednu ip adresu budu registrovane MX zaznamy

lokalne domeny - mysli sa tym to, ze posta pre danu lokalnu domenu uz nejde
dalej, ale ulozi sa do mailboxu na danom pocitaci (alebo maildir-u, MH atd.)

virtualne domeny - kazdy zaznam smeruje na nejaky iny zaznam, a to uz moze byt
lokalna domena, ale aj nejaka ina-domena, to uz zalezi od konkretneho MTA ako
to realizuje

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE