[linux] TWIG webmail

Karol Reich reich na pyrobatys.sk
Pondělí Červenec 30 17:28:02 CEST 2001

Zdravim.

Uz som sa pevne rozhodol.
Nasadzujem to ako hlavny mail program vo firme.
Da sa velmi pekne upravovat. Trochu by to chcelo zmenit vzhľad ale inak OK.
Hlavne potrebujem mail a spolocne kontakty. Planovanie ... ma zaujimaju menej.
Hlavne aby som nebehal po firme a neriesil problemy s Outlookom.
Aj toto je pisane z Twig -u.
Uvidim aky to bude mat ohlas medzi uzivatelmi, dam vediet.

Karol