[linux] Formatovanie Amiga diskiet v line

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Pondělí Červenec 30 21:16:32 CEST 2001

On Mon, Jul 30, 2001 at 08:58:47PM +0200, Robert Varga wrote:

> [...]
> HW synchronizacneho bodu, ale "niekde na disku". Amigacky radic precita celu stopu
> a az potom softwarovo upravi nacitane data tak, aby boli od prveho sektoru na diskete.
> (Teda kazda stopa ma vlastnu pociatocnu signaturu).
>
> Existuje radic (mam ten dojem ze sa vola WildWeasel), ktory takyto zazrak vie spravit,
> ale je dost mastny ($200 IIRC). Vsetko o tomto probleme najdes na webe. (A dokonca aj
> nejaky divny hack, ktory by to mal obist, ale nepodarilo sa mi ho rozbehat..., mozno
> ked budem mat viac ako 2 dni casu ;-). [ten hack mam niekde bud na CD alebo doma na disku].

Update:
karta sa vola Catweasel
http://www.jschoenfeld.de/products/catweasel_e.htm

Ten hack je ADR (Amiga Disk Reader) (pre DOS/Linux)
http://home.t-online.de/home/ChristianK./adr-project/index-e.html

Este dobre ze si sa spytal :-)) Na Ami Sector One (http://amiga.emucamp.com/index2.htm) bol
prave news o programceku, ktori to umi...
http://fast.emuunlim.com/disk2fdi/

> Mozno jedneho krasneho dna pridem na sposob ako ovladat FDcko priamo a este krasieho dna
> naprogramujem. Velmi mozno a budu to velmi krasne dni. Takze najblizsie 2 roky urcite nie ;-(

No asi to nebude nutne :-)) Ked zozeniem extra floppak, tak si to otesujem ;-)

--
Kind regards,
Robert Varga