[linux] DVD

Úterý Červenec 31 09:40:21 CEST 2001

Dňa 31. júl 2001 o 09:06, Bena, Daniel napísal(a):

> Je fakt, ze som este neskusal do nej strcit dvd, len cd.
> Doteraz som vsak zil v tom, ze cez kernelovy udf driver by to malo ist.

ano, ale uvidis iba .vob subory, ktore mozes potom podstrcit napriklad
tu spominanemu mplayeru a ten s nimi pracuje ako so subormi. je asi
zrejme ze tym prichadzame o interaktivne menu dvd-ciek a spol. okrem
toho mplayer nevie pracovat s titulkami na dvd-cku a s vyberom zvukovej
stopy je to tiez pofiderne.

> Celkom ina vec je prehravanie dvd video. K tomu bude potrebne asi nejaky
> plugin/patch na dekryptovanie dvd do niektoreho prehravaca.

osobne sa mi zda najpouzitelnejsi vlc (video lan client), ktoreho
sucastou je aj decss, takze ziadne patche ani nic podobne.
akosi ale v poslednych verziach nefunguju titulky:(
v pripade mplayeru je potrebne mat libcss a aj hlavickove subory a
mplayer s podporou dvd skompilovat (blizszsie info DOCS/DVD).

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk