[linux] SENDMAIL

Úterý Červenec 31 10:03:39 CEST 2001

-> Mam taky mensi problem.
-> Pouzivam Sendmail+AMaViS+AVP for Linux.
-> Niektore vyry sa rozposielaju s tym, ze neuvadzaju return-path. Tym padom mi
-> vsetky zachytene maily bez spatnej adresy hadze ako MAILER-DAEMON na ....
-> Jednak v tom maju chaos uzivatelia ale aj ja ako dozorci :-)
-> Da sa nejako nastavit sendmail aby neakceptoval maily ktore nemaju
-> definovany Return-path ?
-> Resp. Return-Path: <> ?
->
-> Nech to proste zahodi.
->
-> Vopred vdaka ale bojim sa ze to neide :-)

ehm nemal by sa return-path nastavit podla parametra MAIL FROM: ?
to je adresa na ktoru sa maju posielat odpovede.
 "Where do you want to go to die?" [Microsoft]