[linux] pripojenie na mysql zo vzdialenej masiny

Igor Skypala igi na sky.sk
Pondělí Červen 4 15:35:53 CEST 2001

mrkni sa na developer.sk, tam je serial o mysql
v principe musis editovat tabulku "host" v databaze "mysql"

je lepsie si to mrknut trochu podrobnejsie, suvisi to so security,
takze by som to nepodcenoval