[linux] Fwd: [Haluze] netscape classes

Adino adino na ibl.sk
Pondělí Červen 4 17:43:44 CEST 2001

Hi,

neviete niekto, ako presvedcit Netscape aby pouzival classy ktore mam? pod
linuxom samozrejme. lebo internet-banking ludovej banky (ibs.luba.sk),
doprdele, ti posle classy ich aplikacie v CAB-e. co je uzasne portabilne,
bezit az na jednej platforme M$Win. aj ked je to napisane v jave, ako by
vravel SUN "Write once, run Windows-only" (oh, pardon, vraj anywhere).
CAB som rozbalil, mam z neho X-classov. ale .jar z neho vytvorit - to zas
po mne chcem manifest so signaturami classov. ako si nejake vygenerovat,
ktore by netscape akceptoval? alebo - ako ho presvedcit aby si fajly z
/usr/lib/netscape/java/classes ktore by som mu tam nakopiroval, naozaj
pouzival?

thx.

Adino
--