[linux] haluzne sesny v PHP

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červen 5 13:23:54 CEST 2001

Ahojte,

 narazil som na celkom zaujimavy problem. Mam dve domeny: kacicka.sk a
macicka.sk. Mam jednoduchy skript, co zaregistruje sesnu v php

a.php:

<?php
session_name('sesna');
$aaa = "haluza1";
$bbb = "haluza2";
session_register('aaa','bbb');

echo $aaa."<br>";
echo $bbb."<br>";
echo ($ccc = session_id())."<br>";

print_r($HTTP_SESSION_VARS); echo "<BR>";
print_r($HTTP_STATE_VARS); echo "<BR>";
?>

b.php:

<?php
session_name('sesna');
session_start();
echo $aaa."<br>";
echo $bbb."<br>";

echo session_id()."<br>";

print_r($HTTP_SESSION_VARS);
?>

---

  No, zaujimave je, ze na domene kacicka.sk ten skript funguje a na
macicka.sk nie, pricom su to totalne rovnake virtualhosty na totalne
rovnakom DocumentRoote. Co je este zaujimavejsie, zmazal som si cookies
na klientovi. Takze je to totalne ciste. Dokonca som to skusal aj cez
telnet na port, poslal som mu len GET, Host: a Cookies:.

  Ak je niekto z toho menej vyhaluzeny ako ja, tak mi prosim poradte.
Apache 1.3.20, PHP 4.0.5. To iste aj s predchadzajucimi verziami Apacha
a PHP.

  Inak, ta sesna sa v oboch pripadoch v /tmp vytvori, ale v pripade,
prvej domeny s prazdnou velkostou, v pripade druhej domeny je tam
normalna sesna.

    Juraj.