[linux] mandrake na fat 32

oneee to three one na dorm.student.utc.sk
Úterý Červen 5 19:34:00 CEST 2001

Hellou, najde sa niekto s podobnym problemom?

chcel by som zinstalovat mandrake 8.0 na fat32 patriciu bez prepisu
bootsektoru, aby bootoval z FDD, resp. LS-120.

Moj hdd: C,D,E particie s fat32, C a D mam vyclenene pre W2K a ME a
potreboval by som na E hodit mandrake, bohuzial ked spustim instalaciu
lnx4win tak mam problem pri vytvoreni linuxovych particii na disku E,
ktory je cely free a ma 10GB, reve to na mna ze nemoze vytvorit
loopbackfile ci cosi podobne, niekedy vypise, ze nemoze formatnut
swapac alebo korenovy disk...

co poradite?