[linux] zeby pretazeny server?

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Středa Červen 6 09:38:33 CEST 2001

Ahoj, Dusan,
=-=-=--=-=-=

> vie niekto poradit co to moze, kde moze byt pes zakopany? z casu na cas sa
> stane ze stroj behom par sekund vytuhne a vlogoch zostane po tom iba
> takato zmienka:
> Jun  5 21:28:24 server3 kernel: <led for imapd...
> Jun  5 21:28:25 server3 kernel: VM: do_try_to_free_pages failed for imapd...
> Jun  5 21:28:25 server3 last message repeated 10 times

Toto bol vecny problem jadier 2.2.x, najma poslednych verzii. Hoci som
horuckovito upgradoval na novsie jadra 2.2.x, nikdy som sa tohto problemu
definitivne nestriasol. Jedine, co mi pomohlo, bol prochod na jadra 2.4.x.
Podobne skusenosti maju aj dvaja moji kolegovia-spravcovia.

Zdravi
Peter Paluch