[linux] Distribuovany sietovy FS

Středa Červen 6 17:35:55 CEST 2001

Cafko,

hladam nieco ako %subj% ktory podporuje md-raid, flock a quoty. Teoreticky by
stacil nejaky program/skript, ktory by vedel na clientovi deteknut ze NFS
server je down a force-umountnut ho. Samemu sa mi to nechce robit, lebo
forcovat umount ked je server down je zlozite.

Alebo mate nejaky iny napad ako zdialat mailboxy medzi viac mailservrami,
pricom pristup aspon k novym mejlom funguje aj ked lubovolny server vypadne? A
nechodte na mna s diskovym polom, ked to vypadne tak mi to aj tak nepomoze.

S pozdravom,

                   Press every key to continue.