[linux] Postfix

Pátek Červen 8 17:27:39 CEST 2001

On Fri, Jun 08, 2001 at 03:50:22PM +0200, Kocur wrote:
>    nazdar lidi...
caf

>    mam taky problem ze niektore maly posielane z internetu ( nie z
>    lokalnej siete ) nepridu..
>
>    pritom som nenasiel ziadnu chybnu halsku v logoch a ani odosielatelom
>    to nic nevypisovalo...
>
>    (mozno je to tym ze tam pouzivaju sWINstwo, keby to poslai cez unux
>    taq by im to mozno aj nieco vypisalo..)
mohol by to byt blbo nakonfigurovany mailserver ktory je u providera a ma tiez
MX record vo vasej domene.

Skus
dig domena.sk mx

a ked tam uvidis nieco ine ako vas server, skus

telnet iny.server smtp
ehlo tester
mail from: root na domena.sk
rctp to: dagdo na domena.sk
data
Subject: Test
Toto je test
.
quit

No a ked to ten server zozere ale vam nic nepride tak skus zariadit jeho
vyhodenie z MX alebo nech to poriadne nakonfiguruju.

Ja mam podobny problem u jedneho klienta ktory ma domenu u chello.at a ani
zaboha ten provajder nejde presvedcit aby to opravili bud jednym alebo druhym
sposobom.

>    v kazdom pripade niekde je chyba....
jo.

S pozdravom,

Actually, Microsoft is sort of a mixture between the Borg and the Ferengi.