[linux] mrtg

Sobota Červen 9 21:03:37 CEST 2001

On Sat, Jun 09, 2001 at 10:30:21AM +0200, Marcel Telka wrote:
> Ahoj.
cafko

> avsak s roznou presnostou - novsie data su "hustejsie" ako starsie.
> Ak potrebujes podrobne statistiky musis si logy (napr. kazde dva dni)
> odkladat.
... alebo pouzivat rrdtool, ktory:
- ma tuto "hustotu" variabilnu, resp. definujes ju sam pri zakladani databazy
- kreslenie je omnoho konfigurovatelnejsie
- ma par dalsich uzitocnych programov, napr. rrdfetch na exportovanie databazy

Jedine nevyhody su ze to vyzaduje od admina viac casu pri zakladani a nema
priamo program na vytvaranie www stranok. Ale inac sa mi to lubi omnoho viac.

S pozdravom,

                   three saints: looser & lamer & hacker