[linux] postfix + maildrop

Oskar Stolc stolc na xerius.intrak.tuke.sk
Neděle Červen 10 18:52:25 CEST 2001

Ahojte,

po naistalovani postfixu a maildropu v potato-e mi nevie maildrop
ulozit postu do existujucej /var/mail/user schranky. Po
zinstalovani maildropu a postfixu som vytvoril noveho uzivatela a
maildrop nebol schopny mu schranku vytvorit. V logoch sa objavuju
taketo hlasky:

Jun 10 18:44:17 komp postfix/local[14129]: A78F27FA0:
to=<user na nejaka.domena.sk>, relay=local, delay=551, status=deferred (temporary
failure. Command output: maildrop: Unable to create a dot-lock. )

Zrejme ide o nedostatocne pristupove prava, len neviem, kde mam co
povolit, aby to zacalo chodit. Ak ste sa s tym uz stretli, prosim
vas, poradte mi. Dakujem.

Oskar