[linux] Re: nazov presne nepamatam ale bolo to nieco ako 'kratke "mrznutie"'

Pondělí Červen 11 00:43:04 CEST 2001

Cafko,

pred par mesiacmi som sa stazoval ze mam problemy ze loopuje zvuk pri pozerani
videa a neviem odhalit pricinu. Minuly tyzden som cital Linux Audio Quality
HOWTO a konecne som ju objavil: CPU dostavalo vacsiu prioritu ako PCI
zariadnie a to sposobovalo nieco ako "buffer underrun" a podarilo sa mi to
kompletne odstranit odporucanym zasahom, a sice vypnut "PCI Delayed
Transaction" v BIOSe.

S pozdravom,

                Where do you think you're going today?