[linux] DB Progress

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pondělí Červen 11 08:36:03 CEST 2001

Peter Fordinal wrote:

> Nepouzivate niekto pod Linuxom DB Progress (najviac ma zaujima starsia
> verzia 6) ?
> Ak ano, tak sa mi prosim ozvite na moju adresu pf na nextra.sk   , aby sme
> nezatazavali celu konferenciu.

    A existuje vobec linuxova verzia od takto stareho Progressu? AFAIK
Progress zacal "koketovat" s Linuxom az nejak vo verzii 8, od 9-kovych
verzii uz su linuxove klony normalne.

    Ale mozem sa mylit...

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.