[linux] Postfix - dodatok

Zima Marek M.Zima na trenkwalder.com
Pondělí Červen 11 10:58:33 CEST 2001

Cafes,

ked mas ze ns.telecon.sk.nocka.sk. Tak predpokladam,
ze nocka.sk je tvoja domena a ns.telecon.sk je name server.
Takto to robi v pripade, ze v db.nocka.sk nemas za NS "." bodku.
teda ak uvadzas cele meno hosta, tak musi koncit bodkou
Priklad: (IP) IN  NS  ns.telecon.sk.

Ale mozno, ze je to aj z ineho dovodu. :-)
To je prve co ma napadlo.
Skus pozriet.

Marek.

Ing. Marek Zima
Software engineer                  m.zima na trenkwalder.com
Trenkwalder Engineering, s.r.o.    Tel.:  +421 7 5810 1134
Mlynské nivy 56                    Fax:   +421 7 5810 1133
821 05 Bratislava, Slovakia
                      www.trenkwalder.com